Friday, March 25, 2011

Asyik ngantuk jerrrrr

Ermm..tido nak dekat 10 jam kot tiap ari. Sejak preggy ni memang senang je mengantuk. Kul 8 mlm dah start rasa ngantuk. Rasa letih la...

Umah tak siap kemas lagi. Janji ngan hubby nak susun pinggan lam lemari arini..huhu. Selalu je balik keje, bila sampai umah je trus rasa nak baring je. Lagik2 sejak dah beli tilam baru ni kan. Empuk sungguh rasa tilam tu..Hehe..

Skrg ni start jugak swimming. Tapi tak dapat la dari ujung ke ujung ye..Sejengkal pon dah mengah2. Nak buat xtvx sukan lain memang tak bolela kan...Tapi lepas tu pengsan 1-2 jam..haha..

Memang camni ke..Orang mengandung memang hobinya tido ke??huuuuuuuuu

3 comments:

Peri PiA said...

biasa la peknen,take care dear

swim elok2 ye

RuZaNNa said...

ana xdpt byg kan bila perut zti dh makin membesar nnti..cmne la rsa nyer eh??huu..kuat zti..kuat.. =)

saza said...

@pia..hehe..tula..thanks
@ana..tu laa..perut ni x besor2 pn..x sabr gak ni..hehe