Daisypath Anniversary tickers Lilypie First Birthday tickers

Monday, May 20, 2013

Happy Bday to ME!!!!

Assalamualaikum...

Arini 20 May genapla umur saya 13 tahun..eh eh silap 30 tahun hoho. Perasaan bila masuk 30 tahun..aduhai rasa "matang" yang amat la sangat kan. 

Syukur Alhamdullilah..di usia ni Allah S.W.T sudah bagi saya segalanya yang saya impikan. Suami yang baik, anak yg comel & anak yg bakal lahir..keluarga yang baik..keluarga mertua yang baik..kerjaya yang stabil (walaupon tatau stabil sampai bila hehe). Takde apa lagi yang bole saya minta...Cuma saya sentiasa berdoa semoga dipanjangkan umur, diberikan tenaga supaya saya dapat menjaga, mendidik anak2 saya..Jaga makan minum suami & anak saya...Pastikan keluarga saya sihat sentiasa. Saya jugak selalu berdoa supaya orang2 yang saya sayang dipanjangkan umur sebab perasaaan kehilangan seorang adik memang tak dapat digambarkan. Semoga Allah S.W.T berkati hidup kami..

Saya dah takde wish lain selain tu ( selain drp nak gelang emas, jam tangan, handbag, kasut, seluar...erkkk).

p/s: apa kisah seorang perempuan takleh naik flight dengan anaknya kat vietnam? Pengajaran for me untuk amik travel insurance kalo travel oversea (selalunya saya mesti tak amik sebab nak jimat..hoho). Lagi satu pengajaran pastikan ada extra cash walaupun dah kat airport nak balik dah. Lagik satu pastikan tau rules & conditiom dengan lebih jelas. Nak salahkan pekerja AA pon takleh la jugok..ye dop..


1 comment:

mshazadoes said...

happy besday to u dear.. ^^