Monday, July 1, 2013

25 weeks checkup

Assalamualaikum.. 

Rutin checkup baby every month. Sabtu lepas masuk 25 weeks. Scan estimate dah 26 weeks. Alhamdullilah, baby sihat & active. Berat baby 900gram. Berat mommy dia naik 6kg..hoho. Naik dengan jayanya nampaknya. Okeyla tu kan sebulan 1kg :p .

Mommy dia pon dah rasa okey sikit. Sebab sebelum tu rasa cam nak cepat pitam je. solution dia makan makan makan. Ermm patutla berat naik 3 kg dalam masa sebulan..lol. Jom saya kongsi video baby.



3D/4D baby boy. Mulut cam sofea = papa..hehe

Alhamdullilah..semoga baby membesar dengan baik dalam perut ni & dipermudahkan semuanya :).

p/s: Lepas ni cabaran berpuasa pulok kan :)

5 comments:

dya said...

huhuhu..puasa penuh cabaran lah beb..aku skg ni pun tgh kurang2 sikit mkn...sbb klu bole nk posa hari pertama..aku dh scan ari tue..tpi gender x nampak lah..baby tutup rapat2 dgn kaki..hampehh.. !!

RuZaNNa said...

waaa..Subhanallah..kagumnya ana tgk ciptaan Allah..terujanyer rsa kalu ana yg berada kt tmpt zati n bby tu di scan dr perut ana.. =) bilakah masa nya?? huu..

babybugmumshop said...

dya..Insyaallah bole..nape nak kurangkan makan weii??makan je banyak2..hehe

babybugmumshop said...

ana..aah..memang tak terpikir dek akal la kan seorang manusia leh hidup dalam perut ni..Alhamdulliah..
Insyaallah ana tak lama lagi leh rasa.. :)

Seimura said...

wahh bestnya..