Daisypath Anniversary tickers Lilypie First Birthday tickers

Friday, June 24, 2011

Driver License udah EXPIRED laaaa

Assalamualaikum..

Selamat hari Jumaat... Suke suke suke JUMAAT!!!!

Actually dah agak lama tak drive kete sendirik sebabnya car pool ngan en hasben. Kete je bertukar, my kete ngan hasben. Driver tak tukar...haha.. Lesen pon dah expired nak dekat sebulan ni. Dok tangguh2 sebab dah ada driver la katakan ehhh..malas nak pi buat pon satu. huhu..

Tapi semalam MC terpaksala drive sendiri lepas nak dekat sebulan tak drive..Erkkk..lamanya!!!Skill bawak kete pon dah hampir lupa ni. Hehe..Kena konpiden walaupun lesen dah mati.. (erkk..sila jangan tiru aksi ini) . Bole jugak malas nak renew semalam. Yelaaa..sakit mana leh jalan2 (konon).
My hasben sekarang bizi yang amat la pulak. Malam tadi pon nak dekat kul 12 baru balik..sobsob.. So, arini kami bawak kete asing walaupun tempat keje sama..Sebab saya ni memang pesen balik On time punya...Sejak car pool ngan hasben je balik lambat sket. Lagik2 pegnen ni..Memang lenguh la nak dok lama2. Dengan polis traffic merata2 di pagi hari pon leh konpiden bawak..waaaaaaaaa...(tak baik tau!!! )..

Okla dah insaf..jap lagi nak pi renew lesen.

Sekian bebelan ari Jumaat..

p/s: Saya udah ada kerja..tapi belum masuk tahap bizi pon lagi..Masih leh siapkan keje n balik awal :)

9 comments:

nurul huda jumri said...

hehe..aku pon baru je check lesen aku kemarin sbb terlupa bile date mati nye..sib bek bln 10..huu~

babybugmum said...

aku tiap2 tahun lupa..haha

Aty Fared said...

saye pown selalu terlupa date lesen mati..!!! ade sekali pernah termalang...kene saman bebtul2 sehari lepas lesen mati..asalnyer hanye nak saman konon tak pakai belt[mase tu masih belum dapat hidayah] tapi dapat lagi satu saman sebab tengok2 lesen dah mati semalamnyer..adoy...JPJ pelak tu..!!! sakit hati...[kisah 2004] ;P

nurul huda jumri said...

p/s: lupa plk aku nk tnye, ko dh dpt blk deposit umh lame ke lom?

aNiS tHe BumbleBee said...

eh,nk check lesen jap!

aku ni lagi laa..dah bapa kurun tak drive2.lesen tu kang reput cenggitu je..haih.

Jard The Great said...

ku pon suka jumaat =)_

JMR said...

ni klo geng trafik baca, abes la..hahaha

Bettyfahmi said...

Haha last two weeks I kantoi dgn pak polisi. Seriously I tak perasan yg my license dah expired since last Jan. Hmmm terpaksalah membayar saman :( tue pun polis siap ckp lagi "pregnant ka? Awat tak keluaq tadi? Kalau tak mesti saya tak tulis dlm ni" hmmm

Sheherazade said...

ehehe,penah jugekkk