Daisypath Anniversary tickers Lilypie First Birthday tickers

Monday, July 9, 2012

Hello..Saya di Office..Sofea 10 bulan

Hello..Aii sudah bersarang2 ini belog. sekali bukak sume pon dah lain. Jakun okey. Nampak sangat lama tak update. Saya dah tak di outsource sudah . Sume kontrak sudah abis. Jadi balik la bertapa kat opis ni. Mungkin akan bertapa selama 2 bulan sebab saya dah tender resign letter. Takkan la ada company nak amik saya lak kan keje 2 bulan je. So...merdeka kejap before start keje di company baru yang tataula macamana keadaannya nanti. hope semuanya ok..amin.. 

 Cek Mek Sofea pon dah nak 10 bulan. Makin active dan asyik nak main. Mata ni takleh nak pandang tempat lain. kalo tak tup2 sekejap je dah ke mana2. Ada sekali terkalih pandang jap je, dah sampai kat makanan kucing. Berapa saat lewat maybe dia dah masukkan makanan tu dalam mulut dia..dah ada kat tangan dia dah pon...aduiss..kalo dipegang kejap je meronta2. tak suka kena pegang. aduhai anak.
gigi 6 batang..hehe

Masih lagi giat pump susu. Tataula bole ke idak capai matlamat ni. Setakat ni kita set setahun dulu yerk..Amin...tapi kalo termengandung, kenala stop kejap..huhu..leh gitu :p ..amin jugak...

Okla..sampai di lain siaran yang ntah bila lak kan..adios

5 comments:

PurPLe LaDy AiFA said...

finally ade update. lama nau x hapdet tue.. hehe

mshazadoes said...

huhuhuhu..nak x nk.kne tulis kak mumy oi..windu lh nk komen kt blog ko ni..ko resign?then kje mne skg?

babybugmum said...

eppa..ini sebab xde keje..huhu

babybugmum said...

baya..aar..resign la..dpt offer keje tempat lain :)

Sheherazade said...

mek sofea kawaii