Friday, March 1, 2013

Gigi Bongsu!!!

Assalamualaikum. Hari ni menulis dengan muka yang agak senget. hoho semuanya sebab muka bengkak akibat nak tumbuh gigi bongsu yang tak abis2. Bertahun2 pon tak abis!!!!

Kali ni memang tak bole nak tahan sebab alahan teruk. Alahan teruk, kena makan tapi nak makan tak bole sebab gigi sakit, camana tu???

Semalam MC sebab memang satu malam tak leh nak tido. Hajat nak jumpa doc & soh dok cabut sume sekali. Kena bedah pon kena bedah la sebab dah tak tahan sakit. Tapi hampa...doc kata orang pegnen takleh cabut gigi huhu. Doc just bagi ubat kumur. Seharian ketiduran semalam.

Berat sekarang macam dah turun. Timbang sendiri. Esok checkup takott nak timbang huhu. Apa pon takleh makan. Sampai muntah pon keluar air je.

Dugaan sungguh. Hope cepat2 la hilang sakit gigi ni. Nak buat apa pon tak ble huhu

3 comments:

Aty_Fared said...

kalau sakit gigi memang tak ley tahan...sakit kepala siap..sabar jer lah...

dya said...

dugaan setiap dari tuhan msti de hikmahnye,,klu aku jd ko...aku ambik mc panjang skit...al-maklum lah..sakit gg nih no 1 punye penyakit dlm bdn..smua x kena..

Peri PiA said...

Kesian nya dia,moga cpt ok

kuatkan semangat