Friday, April 1, 2011

Parents di RUmah :)

Assalamualaikum..

Hepi hepi sebab parents sy dah ada kat umah. Pagi tadi baru smpai dari kg. Tatau la kenapa tapi rasa rindu sangat2 kat durang. Nak balik kg takut baru jalan sikit dah benti banyak kali (muntah) ..hehe..Kalo tak pegnen memang sy ajak hubby balik kg lama dah.

Suka la sebab kalo tingin mkn pape bole request ngan ming. Hehe..Masakan mak jugak yg paling sedap yerkk..Ye arr dah dari lahir dah minum susu mak. Makan masakan mak. Semua orang mesti cakap masakan mak dia paling best kan kan kan :) 

9 comments:

Peri PiA said...

;),bestnya

RuZaNNa said...

yups..definitely..masakan mak yg plg2 sedap..huu..kalu ana lak nk request mcmana eh??huu :(

saza said...

@pia..best :)

saza said...

@ana..huhu..sabar2..msti ana dh byk blajar mskan mak kan..ana kan pandai msk :)

Nurul Huda Jumri said...

wahh..sonoknye family dtg...

saza said...

@nurul..mestilaa sonok :)

aNiS tHe BumbleBee said...

saba byk2 ye..awal2 mmgla cenggitu.aku dulu smpai pengsan2.sonoknyee laa family dtg.aku teringin nk suruh family aku dtg sini.

ini,asal nk makan apa je kena masak sndiri.:(sob!sob!

aNiS tHe BumbleBee said...

eh,cepatla letak gamba...xsaba nk tgk ko ni...

saza said...

@anis..hehe..sabo2..ko soh husband ko msk la..haha..gambar..wei skrg perut aku sama je xde perubahan..nntila kalo dh nmpk aku tempek cni :)